Reklamácia

Môže sa stať, že vám príde poškodený balík, prečítajte si prosím návod ako postupovať v prípade reklamácie.

Tovar poškodený prepravou

Ak je tovar viditeľne poškodený prepravou, nepreberajte ho a spíšte s doručovateľom reklamačný protokol. Odmietnutý tovar vám pošleme nové.

Podpísaním dodacieho listu zákazník súhlasí s prevzatím tovaru a potvrdzuje, že dorazilo mechanicky nepoškodený. Na neskoršie reklamácie spôsobené vinou dopravy potom nemožno brať zreteľ a budú zamietnuté.

Chyby zistené po prevzatí

Ak je balík neporušený a po rozbalení zistíte, že tovar je poškodený v čo najkratšej dobe (max. 3 dni) kontaktujte prepravnú spoločnosť, ktorá tovar doručila a nahláste škodovú udalosť

  • GEIS: 18 181, info@geis.sk

  • TOPTRANS: (+421) 233 004 128, reklamacie@toptrans.sk

Vada tovaru v záručnej dobe

Pokiaľ výrobok prestane plniť svoju funkciu v záručnej lehote 24 mesiacov od zakúpenia postupujte nasledovne:

  • Tovar zabaľte spolu s kópiou faktúry a popisom závady zašlite na adresu:
    NORSIM sro
    Újezd 85
    389 01 Vodňany

  • Balík neposielajte na dobierku, taký balík nebude prevzatý.

  • Do 30 dní od prevzatia vás budeme kontaktovať o vyriešenie reklamácie a dohodneme sa na spôsobe vybavenia (výmena / vrátenie peňazí).

V prípade nejasností nás konktaktujte .